Въпрос за спиране на Бета блокер - Небилет за млад човек

Имам проблем. Моля. помогнете!
Уважаеми пациенти, тези форуми не могат да заменят посещението при вашия личен лекар или при специалист. Тук по-скоро можете да получите информация към какъв лекар да се насочите при даден проблем.

Moderators: Bulgaricus, fotografa

saninn1
Posts: 1
Joined: Wed Aug 09, 2017 10:22 am

Въпрос за спиране на Бета блокер - Небилет за млад човек

Postby saninn1 » Wed Aug 09, 2017 11:05 am

Здравейте !
Преди 2 месеца и половина бях на лекар във ВМА лежах няколко дни правиха ми тестове на сърцето и т.н.
Казаха ми че нищо ми няма било здраво и всичко окей
Оплакванията ми бяха - Виене на свят рязко скачане на пулса и дигане на кръвно ( 145-88 )
Лекарите ми казаха че всичко било в следствие на раздялата ( започна след като се разделих с приятелката ми след 11 годишна връзка)
Казаха ми че е от нерви стрес и притеснения и от рязката смяна на начина на живот.
Предписаха ми Артеринорм за холестерола защото беше завишен (6.5 ) Небилет половин хапче на ден и Симпатил ( за сън и против стрес)
Известно време нямах проблеми като цяло дори започнах да осъзнавам че при мен състоянието е Паник атаки който обикновенно получавам в метрото сутрин докато пътувам ми се вие свят и не мога да дишам. Това с метрото започвам да го преодолявам вече..
Както и да е въпроса към вас е как да спра това лекарство тъй като изпуснах срока за контролен преглед ( един месец след прегледа - безплатно).
Пия Небилет сутрин по 1/2 от около 2 месеца всеки ден .
Забелязвам че на краката вените ми започват да се виждат и това ме плаши и се надявам да е от небилета. Имам редовно виене на свят - слабо едва доловимо. Кръвното ми е 112 - 80 през повечето време меря го по 2-3 пъти на ден пулса обикновенно е между 55 - 70 рядко стига до 80 когато съм преял или пил бира.
Трябва ли да ходя в болница за да спра лекарството ?
Мога ли просто да си взема отпуск 4-5 дни и вкъщи да го спра и ако може как да го направя ?
Трябва ли да пия нещо друго след това или някакви витамини и добавки и мога ли да спортувам ?
А след като го спра и получавам паник атаки (учестяване на пулса най-вече) опасно ли ще е ?

Return to “Форум имам проблем...”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest