Нещо не е наред с дробовете...

Имам проблем. Моля. помогнете!
Уважаеми пациенти, тези форуми не могат да заменят посещението при вашия личен лекар или при специалист. Тук по-скоро можете да получите информация към какъв лекар да се насочите при даден проблем.

Moderators: Bulgaricus, fotografa

Amaru
Posts: 1
Joined: Thu Apr 01, 2010 12:54 am

Нещо не е наред с дробовете...

Postby Amaru » Thu Apr 01, 2010 1:06 am


Bulgaricus
Posts: 3470
Joined: Mon Nov 05, 2007 5:16 pm
Location: Варна
Contact:

Re: Нещо не е наред с дробовете...

Postby Bulgaricus » Sat Apr 24, 2010 2:29 pm

Здравейте,

със сигурност знаете, че вредите на здравето си.

Дишането на лепило рано или късно ще причини фиброза на белия дроб. Алвеолите се срастват и не могат да изпълняват функциите си. Пациентите не могат да се концентрират, уморяват се лесно, а лекарствата, които се приемат са само за облекчаване на симптомите - лечение няма.

Моят съвет е НЕЗАБАВНО да спрете с дишането на лепило, а след това и с цигарите.

Когато последиците се появят, няма какво вече да се направи, дори и да не пушите и да ядете марули всеки ден.

Трябва Ви и психологична помощ, защото последващата абстиненция не е лесна за побеждаване - психиатър може да Ви изпише лекарства, които да облекчат симптомите, докато организмът Ви привикне съм новата ситуация.

Поздрави,
Булгарикус
Поздрави, Bulgaricus

Моля, четете, преди да пишете: viewtopic.php?f=3&t=3853!
Помогнете, за да остане форумът възможен с едно (малko) дарение чрез Paypal (paypal @ efe-online.eu) или чрез банков превод!


Return to “Форум имам проблем...”

Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 2 guests