Лечение на акне (1. тема)

Имам проблем. Моля. помогнете!
Уважаеми пациенти, тези форуми не могат да заменят посещението при вашия личен лекар или при специалист. Тук по-скоро можете да получите информация към какъв лекар да се насочите при даден проблем.

Moderators: Bulgaricus, fotografa

mi12
Posts: 21
Joined: Tue Dec 22, 2009 12:38 am

Postby mi12 » Sun Jan 03, 2010 3:24 pm


P.A.
Posts: 3
Joined: Fri Jan 01, 2010 7:14 pm

Postby P.A. » Sun Jan 03, 2010 3:57 pm


anastas_007
Posts: 7
Joined: Thu Sep 03, 2009 8:38 pm
Location: Пловдив, България

Postby anastas_007 » Sun Jan 03, 2010 9:52 pm


зарко
Posts: 46
Joined: Sat Feb 28, 2009 2:03 pm

Postby зарко » Mon Jan 04, 2010 10:53 pm

Bulgaricus

Честита нова година на всички !
Здравейте , благодаря за отговора .Иначе разполагам със снимки от самото начало на лечението ако желаете ще ви ги испратя на ЛС да ги погледните.
Поздрави !!!

pesho
Posts: 41
Joined: Fri Oct 30, 2009 12:21 am
Location: Пловдив

Postby pesho » Tue Jan 05, 2010 12:56 am

За много години на всички ... Бъдете Жизнерадостни и Здрави !

Здравей отново , Bulgaricus следвам всички твой препоръки и съвети ...
Интересно ми е ,ако може един малък коментар за изтискването на гнойните пъпки по време на лечението !
Защо не бива да се прави ,до какво може да доведе изтискването, препдполагам е свързано с защитата на кожата ,която в момента я няма ?
За прясна почва на гнойната пъпка с игла и изтискване ли говорим или също е протипоказно да я притиснем леко дори когато е с коричка и вече без голямо изтискване да излезе ?

Bulgaricus
Posts: 3470
Joined: Mon Nov 05, 2007 5:16 pm
Location: Варна
Contact:

Postby Bulgaricus » Wed Jan 06, 2010 2:36 pm

@m12

Да, препоръчвах го, при условие, че сте решили така и така да вземате нещо, то е най-добре да е алоето, но ако може по време на терапията с изотретиноин не трябва да се приемат други препарати, дори и алое.

А в предната си публикация Ви казах мнението си за гела, който искате да приемате: “По-добре да не ползвате гел за суха кожа с бета каротини, понеже Вие искате мазната Ви кожа да стане суха, а не да се овлажни, т.е. омазни още повече с изкуствен крем.”

@Р.А.

Нямат тези лампи въпросните ефекти. Текстът е от производителя. Не препоръчвам в Б-я да ги ползвате, понеже дори и през зимата сте изложени на много естествена радиация и няма нужда да се облъчвате сам допълнително. От нищо не предпазва такава лампа, освен ако нямате псориазис, а тогава има един друг спектър, който тя трябва да излъчва.

@атанас

Има как да се делят хапчетата. Не е сериозно да приемате по-висока доза химиотерапия, защото, видите ли, не сте можели да делите хапчетата. Има си специални малки кутийки-ножчета за делене на хапчета. Факт е, че дозата Ви е по-висока и че трябва да я намалите, но да приемате лекарството в два приема. Ако студ е проблемът, то ще се справите с него. Не виждам проблем там.

@зарко

s.monev(at)efe-online.eu

@пешо

За много!

Няма изстискване на пъпки по време на лечението – ще останат дупки, а те не могат да се премахнат. Не бива да се дупчат. Ако все пак от само себе си се пукат, то с марля може да се “търнат” и по този начин да не се стискат, но дори и тогава биха могли да останат белези.
Поздрави, Bulgaricus

Моля, четете, преди да пишете: viewtopic.php?f=3&t=3853!
Помогнете, за да остане форумът възможен с едно (малko) дарение чрез Paypal (paypal @ efe-online.eu) или чрез банков превод!

anastas_007
Posts: 7
Joined: Thu Sep 03, 2009 8:38 pm
Location: Пловдив, България

Postby anastas_007 » Thu Jan 07, 2010 2:14 am


Bulgaricus
Posts: 3470
Joined: Mon Nov 05, 2007 5:16 pm
Location: Варна
Contact:

Postby Bulgaricus » Thu Jan 07, 2010 4:17 am

Поздрави, Bulgaricus

Моля, четете, преди да пишете: viewtopic.php?f=3&t=3853!
Помогнете, за да остане форумът възможен с едно (малko) дарение чрез Paypal (paypal @ efe-online.eu) или чрез банков превод!

зарко
Posts: 46
Joined: Sat Feb 28, 2009 2:03 pm

Postby зарко » Fri Jan 08, 2010 12:55 am


Ceco26
Posts: 2
Joined: Fri Jan 08, 2010 11:15 pm

Postby Ceco26 » Sat Jan 09, 2010 1:12 am

Понеже ми предстои и на мен лечение с тези хапчета бих искал да попитам няколко неща!
1. Проблем ли ще бъде ако по време на лечението се храня 60% с плодове, понеже така съм свикнал
2. Не разбрах каква е необходимостта от посявката - какво ще се промени ако знам точния вид на акнето ми (сериозно е влача си го поне 15г.) А ако акнето е на хормонална основа?
3. Най-важният въпрос. Смятате ли, че тези хапчета могат да бъдат и ефективно лечение за "Pearly penile papulies" и подобни. Понеже в една друга тема д-р Михов направи бегло предложение за такова лечение

anastas_007
Posts: 7
Joined: Thu Sep 03, 2009 8:38 pm
Location: Пловдив, България

Postby anastas_007 » Sun Jan 10, 2010 1:34 am


Ascari
Posts: 2
Joined: Sun Jan 10, 2010 2:42 pm

Postby Ascari » Sun Jan 10, 2010 3:44 pm

Здравейте и за много години на всички :)

Скоро ми попадна този форум и по-точно темата за лечение на акне. За около час успях да прегледам цялата и останах много доволен от това, че наистина има хора като Bulgaricus , които правят всичко възможно да помагат на хората с такива проблеми, посредством компетентното си мнение. Аз съшо имам богат опит в тази област (като любител) :) и искам да споделя някои важни, според мен неща.

Премахнато от администратор

P.S: Спортувайте, това също помага колкото и да не ви се вярва!
Поздрави и успех!

ptomoff
Site Admin
Posts: 822
Joined: Wed Mar 22, 2006 10:45 pm
Contact:

Postby ptomoff » Sun Jan 10, 2010 9:34 pm

Ascari, раздваме се на твоя личен опит, но в този форум съвети дават САМО медицински лица. Така че, не се сърди, че зачистих мнението ти. Има и други форуми в интернет, там може да споделиш личния си опит.

Ascari
Posts: 2
Joined: Sun Jan 10, 2010 2:42 pm

Postby Ascari » Sun Jan 10, 2010 10:57 pm

Оф, да съжалявам :!: ... не догледах добре. Ами да се възползвам тогава и аз :lol: : Ако може някой да ми каже дали знае нещо за безследното изчезване от пазара на любимото ми OXY 10 30 ml и с какво е най-добре да го заместя :? Благодаря предварително :)

Bulgaricus
Posts: 3470
Joined: Mon Nov 05, 2007 5:16 pm
Location: Варна
Contact:

Postby Bulgaricus » Sun Jan 10, 2010 11:05 pm

@Ceco26

При лечение с изотретиноин не трябва да се спазва диета.

Необходимостта от посявката е да се идентифицира точно коя е инфекцията на акнето. Преди това тежко лечение е добре да се знае с цел, ако се наложи прием на антибиотик срещу друга инфекция да се приема такъв, който ще е активен и срещу акнето.

За причините за акнето сме говорили вече и сме писали до къде то е на хормонална основа.

Не знам за действието на химиотерапевтичния препарат срещу тази нормална анатомична особеност, за която Ви е казал д-р Михов. Него трябва да питате, аз не виждам патология в тях.

@anastas_007

Оставете я листовката в този случай... Времето на плазмен полуразпад предразполага най-добре 2 приема. Може и един, но така няма да го има пълният ефект.

@Ascari

Да, и според мен от всички средства най-ефективни са антибиотиците тетрациклин и доксициклин, но изотретиноинът е в пъти по-ефективен от тях. Но те не лекуват причината за пъпките, т.е. повишената секреция на пот от холокринните жлези, а само инфекцията на вече запушените жлези. Затова антибиотиците могат да имат само временен ефект.

Не, черният дроб не става по принцип по-уязвим, а поради временното му пренатоварване, трябва естествено да се внимава, ако се приемат и други вещества, като креатин, които се обезвреждат и преработват в черния дроб. Само с 2,5 грама креатин го натоварваме, например, толкова, като ако бихме изяли 2,5 кг пилешко месо. А “пишмян спортистите “ приемат повече всеки ден. Ако и пъпките си лекуват с изотретиноин ще имат проблем, да. Поставям кавички, защото няма нищо спортно в тъпченето с креатин. Естетическо има много в него, но спортно не. На тази тема съм писал другаде.

Чистите кърпи за лице, бях писал някъде, са първо условие. За лице не се ползват тези за тяло и за ръце, а те се сменят на два дни. Да, така се създава изключително много пране, но мисля, че тези битови проблеми са второстепенни.

Спортът влошава акнето, противно на казаното от Вас, но въпреки това е за препоръчване, защото има и по-сериозни проблеми от акнето, от които можем често да се предпазим чрез редовен спорт.

Поздрави,
Поздрави, Bulgaricus

Моля, четете, преди да пишете: viewtopic.php?f=3&t=3853!
Помогнете, за да остане форумът възможен с едно (малko) дарение чрез Paypal (paypal @ efe-online.eu) или чрез банков превод!


Return to “Форум имам проблем...”

Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 1 guest