Притеснение за гастрит или...

Имам проблем. Моля. помогнете!
Уважаеми пациенти, тези форуми не могат да заменят посещението при вашия личен лекар или при специалист. Тук по-скоро можете да получите информация към какъв лекар да се насочите при даден проблем.

Moderators: Bulgaricus, fotografa

Притеснение за гастрит или...

Postby veseto_87 » Wed Mar 31, 2010 5:16 pm

Здравейте,На 22 години съм, ръст 176см., 60кг. Да споделя и моя проблем. Пия антибиотик Ципрофлоксацин заради цистит. Преди 3 дена усетих проблеми със стомаха- болки в епигастриума, газове, киселини, кисел вкус в устата. Личната лекарка каза, че най-вероятно антибиотикът е раздразнил стомаха и ми изписа еспумизан за газовете и Нексиум 20 мг. по една таблетка на ден. Болката в епигастриума продължава. Газовете все още ги има от време на време. Притеснява ме друго - постоянният кисел вкус в устата, а освен това изпражненията ми са жълти на цвят. Моля за съвет.
veseto_87
 
Posts: 1
Joined: Wed Mar 31, 2010 11:49 am

Postby Bulgaricus » Mon Apr 05, 2010 1:16 am

Здравейте,

по мое мнение трябва да приемате антибиотика въпреки тези странични ефекти.

Нексиум или пантопрацол 20 мг 1 час преди хранене сутрин за един месец също са необходими медикаменти.

Незабавно трябва да започнете да приемате пробиотични таблетки на 8 часа за един месец, те ще намалят тези странични ефекти.

Поздрави,
Поздрави, Bulgaricus

Моля, четете, преди да пишете: viewtopic.php?f=3&t=3853!
Помогнете, за да остане форумът възможен с едно (малko) дарение чрез Paypal (paypal @ efe-online.eu) или чрез банков превод!
Bulgaricus
 
Posts: 3385
Joined: Mon Nov 05, 2007 5:16 pm
Location: Варна


Return to Форум имам проблем...


Similar topics


Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 6 guests