Болки в караката

Имам проблем. Моля. помогнете!
Уважаеми пациенти, тези форуми не могат да заменят посещението при вашия личен лекар или при специалист. Тук по-скоро можете да получите информация към какъв лекар да се насочите при даден проблем.

Moderators: Bulgaricus, fotografa

Болки в караката

Postby tavamidi » Tue Feb 16, 2010 8:30 pm

Здравейте!
Съпругът ми е на 48 год.,184см.114кг.От няколко години,откак започна работа в строителството,има проблеми с краката.Съдов хирург каза ,че има венозна недостатъчност.Прави няколко приема,особено през летните месеци на Детралекс,Флебодия,Диокет ,но имаше предимно временно облекчение.
Сега обаче времето е хладно и въпреки това има постоянна тежест от колената надолу,кожата в областта на колената е доста чуствителна и интересно е ,че сутрин вместо да са отпочинали краката го болят повече и му трябва време ,за да ги раздвижи.
Доктора му изписа отново Детралекс за 2 месеца,Нимезил прах
и една ампула Дипрофос за мускулна инжекция.
Инжекцията не е ли заместител на Флостерона?
Ако е така тя и Нимезила ,не са ли изписани за успокояване на болката?
Доктора беше крайно ограничен в обясненията си и каза,че има разширени вени.
Може ли да споделите мнение.
Съпугът ми страда и от Хроничен простатит,дали има някаква връзка между двете заболявания?
tavamidi
 
Posts: 2
Joined: Mon Feb 15, 2010 11:48 pm

Postby Bulgaricus » Tue Feb 23, 2010 7:37 am

Здравейте,

по вече предписаното лечение няма как да се изказвам, след като тече. За него отговаря лекарят, но не е необичайно така да се лекува.

Основният проблем идва от това, че сега, когато на тази възраст вече има хормонално променяне на андрогенните хормонни нива в кръвта, започват и ставите и съдовете да "се скапват" постепенно.

Ако иска да си помогне ще трябва да отслабне с 30 кг - голямата му маса тежи на колената и предизвиква съдовите промени във вените.

Няма адекватна медикаментозна терапия.

Поздрави,
Поздрави, Bulgaricus

Моля, четете, преди да пишете: viewtopic.php?f=3&t=3853!
Помогнете, за да остане форумът възможен с едно (малko) дарение чрез Paypal (paypal @ efe-online.eu) или чрез банков превод!
Bulgaricus
 
Posts: 3385
Joined: Mon Nov 05, 2007 5:16 pm
Location: Варна

Postby tavamidi » Tue Feb 23, 2010 9:01 am

Здравейте и благодаря за отговора!
Тази терапия беше използвана и миналата година,но сега няма никакъв резултат.Ако може да предложите друга алтернатива.
За теглото наистина трябва да помисли сериозно.
Бихте ли споделили мнение и за простатита и дали има някаква връзка между двете заболявания.
Лек и спокоен ден!
tavamidi
 
Posts: 2
Joined: Mon Feb 15, 2010 11:48 pm


Return to Форум имам проблем...


Similar topics


Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 7 guests

cron