Лечение на себореен дерматит с кортикостероиди ?!

Имам проблем. Моля. помогнете!
Уважаеми пациенти, тези форуми не могат да заменят посещението при вашия личен лекар или при специалист. Тук по-скоро можете да получите информация към какъв лекар да се насочите при даден проблем.

Moderators: Bulgaricus, fotografa

rusid
Posts: 2
Joined: Wed Feb 18, 2009 7:56 pm

Лечение на себореен дерматит с кортикостероиди ?!

Postby rusid » Wed Feb 18, 2009 8:23 pm


severis
Posts: 9
Joined: Sun Dec 14, 2008 1:16 am

Postby severis » Thu Feb 19, 2009 6:04 pm

Моят лекуващ лекар ми каза, че дактакорта не трява да се маже на лицето ПОВЕЧЕ ОТ 10-14 ДЕНА... Тоест до тогава не би трябвало да има проблем...
Все пак те съветвам да внимаваш какъв слой слагаш, недей клепа много понеже от личен опит знам, че кожата изтънява от тоя Дактакорт. Все пак щом ти го е предписал лекар значи всичко би трябвало да е наред...
Ако тия неща не ти помогнат ми пиши да ти кажа аз как се отървах от себорейния дерматит по лицето и главата....

rusid
Posts: 2
Joined: Wed Feb 18, 2009 7:56 pm

Postby rusid » Thu Feb 19, 2009 8:54 pm

Днес се обадих на дерматоложката и тя ми каза, че не е проблем за 10-12 дни, колкото ми е предписала. Трябвало първоначално да се направи едно лечение с такъв продукт и след това се преминава към медицинска козметика. Да и аз точно това си мисля и се мажа съвсем по малко. След тези 10-12 дни ми изписа друг крем Pityval, който ми се води профилактичен и мога да го ползвам всеки ден.. за да се избегне повторна поява. Надявам се, всичко да е наред. Приемам всякакви съвети. Severis ще се радвам да споделиш опита си.

Bulgaricus
Posts: 3470
Joined: Mon Nov 05, 2007 5:16 pm
Location: Варна
Contact:

Postby Bulgaricus » Fri Feb 20, 2009 6:23 pm

Здравейте,

упътванията, освен ако изрично не забраняват нещо, имат само препоръчителен характер. Колкото по-малко взаимодействия и странични действия има даден медикамент, толкова по-слабо е и действието му. Това означава, че понякога трябва да се нарушават тези препоръки, за да се постигне максимален ефект, въпреки взаимодействията. Приемайте го, както са казали лекарите.

Поздрави,
Поздрави, Bulgaricus

Моля, четете, преди да пишете: viewtopic.php?f=3&t=3853!
Помогнете, за да остане форумът възможен с едно (малko) дарение чрез Paypal (paypal @ efe-online.eu) или чрез банков превод!

Странен
Posts: 48
Joined: Sun Dec 28, 2008 1:09 pm

Postby Странен » Fri Feb 20, 2009 9:04 pm


Bulgaricus
Posts: 3470
Joined: Mon Nov 05, 2007 5:16 pm
Location: Варна
Contact:

Postby Bulgaricus » Fri Feb 20, 2009 9:20 pm

Себеройният дерматит, или Морбус уна с класификация L21 е екзема. Пример може да се види под този линк: .

Лечението е с кортикоиди и антимикотични препарати.

Антимикотични: Ketoconazol (например низорал), Ciclopirox и Octopirox.

Кортикоидни: съдържащи кортизон кремове.

Трябва да се използва само pH неутрален сапун и по възможност овлажняващ крем. При къпане трябва да се стремите да извършвате "нежен пийлинг", т.е. да не използвате само сапун, а и от онези хавлиени подобни на ръкавици кърпи за изтриване на тялото. Печене на слънце и ултравиолетова светлина имали също доказан положителен ефект.
Поздрави, Bulgaricus

Моля, четете, преди да пишете: viewtopic.php?f=3&t=3853!
Помогнете, за да остане форумът възможен с едно (малko) дарение чрез Paypal (paypal @ efe-online.eu) или чрез банков превод!

severis
Posts: 9
Joined: Sun Dec 14, 2008 1:16 am

Postby severis » Sun Feb 22, 2009 6:07 pm


Bulgaricus
Posts: 3470
Joined: Mon Nov 05, 2007 5:16 pm
Location: Варна
Contact:

Postby Bulgaricus » Mon Feb 23, 2009 12:25 am

Поздрави, Bulgaricus

Моля, четете, преди да пишете: viewtopic.php?f=3&t=3853!
Помогнете, за да остане форумът възможен с едно (малko) дарение чрез Paypal (paypal @ efe-online.eu) или чрез банков превод!

vladidonkov
Posts: 1
Joined: Fri Mar 06, 2009 9:29 pm

Postby vladidonkov » Fri Mar 06, 2009 9:32 pm

Здравейте,и аз доскоро имах себореен дерматит по лицето и скалпа,какво ли не пробвах,като се започне от мазила и се мине през силни таблетки,но без резултат скоро един приятел ми предложи хапчетата на Вижън,купих си ги и наистина след две седици започна да утихва,а на първия месец изчезна.Колкото и невероятно да изглежда е факт,не са евтини и затова станах дистрибутор.Наистина ги препоръчвам на всеки,който има тази коварна болест.Ако нямате възможност да ги поръчате оставям GSM номера си на който можете да поръчате с големи отстъпки!
GSM:XXXXXXXXXX

A, бе вие с добавките няма ли да се научите, да МЛМ е скапана система за продажби! Като са толкова връх тези хапчета, плати си за реклама, както прави нормалния бизнес и продавай.

админ

Bulgaricus
Posts: 3470
Joined: Mon Nov 05, 2007 5:16 pm
Location: Варна
Contact:

Postby Bulgaricus » Fri Mar 13, 2009 2:16 am

Поздрави, Bulgaricus

Моля, четете, преди да пишете: viewtopic.php?f=3&t=3853!
Помогнете, за да остане форумът възможен с едно (малko) дарение чрез Paypal (paypal @ efe-online.eu) или чрез банков превод!

Дундина
Posts: 2
Joined: Wed Mar 25, 2009 11:32 am

Postby Дундина » Wed Mar 25, 2009 12:10 pm

Не съм ходила на лекар,но мисля че е себореен дерматит.Появи се най-напред на тила в началото на окосмението след това започна да ме сърби лицето и да се лющи на някои места като веждите,брадичката,около ушите.Такъв обрив имаше и между гърдите.Взех си Дермазолон,с който се мазах около седмица и всичко беше наред,но сега отново усещам сърбежа.Не мога да се излагам на слънце,тъй като ми излизат много дребни пъпчици с гноен връх без сърбеж.Получих го на морето.Оттогава години вече не излизам навън когато слънцето е по интензивно.Бях си намерила решение,но това всъщност май не бе решението-всеки месец ампула Дипрофос и няма обрив.Ако някой може да помогне.

Bulgaricus
Posts: 3470
Joined: Mon Nov 05, 2007 5:16 pm
Location: Варна
Contact:

Postby Bulgaricus » Fri Mar 27, 2009 2:35 am

По темата вече са написани възможните терапии.
Поздрави, Bulgaricus

Моля, четете, преди да пишете: viewtopic.php?f=3&t=3853!
Помогнете, за да остане форумът възможен с едно (малko) дарение чрез Paypal (paypal @ efe-online.eu) или чрез банков превод!

Странен
Posts: 48
Joined: Sun Dec 28, 2008 1:09 pm

Postby Странен » Sun Mar 29, 2009 11:25 am


fotografa
Posts: 999
Joined: Thu Mar 23, 2006 8:36 pm

Postby fotografa » Tue Mar 31, 2009 9:50 pm


ptomoff
Site Admin
Posts: 822
Joined: Wed Mar 22, 2006 10:45 pm
Contact:

Postby ptomoff » Tue Mar 31, 2009 11:25 pm



Return to “Форум имам проблем...”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests