Лечение на гъбички с кортикостероиди

Имам проблем. Моля. помогнете!
Уважаеми пациенти, тези форуми не могат да заменят посещението при вашия личен лекар или при специалист. Тук по-скоро можете да получите информация към какъв лекар да се насочите при даден проблем.

Moderators: Bulgaricus, fotografa

severis
Posts: 9
Joined: Sun Dec 14, 2008 1:16 am

Лечение на гъбички с кортикостероиди

Postby severis » Fri Feb 06, 2009 1:03 am

Здравейте
Искам да попитам какво смятате за лечението на гъбички с кортикостероиди. Четох, че могат да бъдат доста опасни. Лекарят ми предписа да се мажа с Дактакорт заради гъбичките по пениса и по слабините. По негово предписание се мажа вече 20 дена. А в аптеката, когато ми продава Дактакорт, атекарката ме предупреждава, че не бивало да се използва за повече от 10 дни.... Освен това до колкото знам в някой случай самите кортикостероиди могат да причинят гъбички, така че съм доста объркан.... Но лекарят ми настоява да продължавам да се мажа с Дактакорт....
Вашето мнение?

Bulgaricus
Posts: 3470
Joined: Mon Nov 05, 2007 5:16 pm
Location: Варна
Contact:

Postby Bulgaricus » Fri Feb 06, 2009 6:22 pm

Препоръката за дактакорт е 14 дни и по преценкана лекаря, тя може да се надвиши. По принцип това е една от правилните възможности за терапия и няма от какво да се притеснявате. Ако не проработи, може и друга да се опита.
Поздрави, Bulgaricus

Моля, четете, преди да пишете: viewtopic.php?f=3&t=3853!
Помогнете, за да остане форумът възможен с едно (малko) дарение чрез Paypal (paypal @ efe-online.eu) или чрез банков превод!

severis
Posts: 9
Joined: Sun Dec 14, 2008 1:16 am

Postby severis » Thu Feb 12, 2009 9:52 pm

Днес говорих с лекуващия ме лекар. Каза ми, че Дактакорта наистина може да бъде опасен, но ако се маже на лицето. В моя случай (мажа го на пениса и на слабините/гънките) можел да се използва дори и 2 месеца... Освен това ми изписа Бетноват Ц (Betnovate-C) за пениса. Каза ми да се мажа 2 пъти дневно с него (сутрин и вечер)...

Bulgaricus
Posts: 3470
Joined: Mon Nov 05, 2007 5:16 pm
Location: Варна
Contact:

Postby Bulgaricus » Mon Feb 16, 2009 2:34 am

Звучи добре.
Поздрави, Bulgaricus

Моля, четете, преди да пишете: viewtopic.php?f=3&t=3853!
Помогнете, за да остане форумът възможен с едно (малko) дарение чрез Paypal (paypal @ efe-online.eu) или чрез банков превод!

severis
Posts: 9
Joined: Sun Dec 14, 2008 1:16 am

Postby severis » Thu Feb 19, 2009 6:10 pm

Днес бях на поредния си преглед при лекуващия ме лекар...
Та той ми каза, че на пениса, след 30 дена мазане с дактакорт и 7 дена мазане с Бетноват Крем, вече нямам гъбички , а са останали само някакви лишей (бели петна). Изписа ми крем Адвантан (веднъж дневно) за 7 дена... Каза, че би трябвало да ги махне...
Обаче мен ме притеснява друго... За слабините и бедрата където са останали още малко гъбички (след 30 дена мазане с Дактакорт) ми изписа спирт Антимико Бета(1 дневно) и крем Низорал(2 пъти дневно)... само че в опътването на Низорала пише да се изчака поне 2 седмици ако преди това е ползван стероид (демек Дактакорт)... В крайна сметка ще питам пак лекаря си, но искам да чуя и друго мнение....

Bulgaricus
Posts: 3470
Joined: Mon Nov 05, 2007 5:16 pm
Location: Варна
Contact:

Postby Bulgaricus » Sat Feb 21, 2009 3:02 am

Не е задължително да се чака, но лекарят решава.
Поздрави, Bulgaricus

Моля, четете, преди да пишете: viewtopic.php?f=3&t=3853!
Помогнете, за да остане форумът възможен с едно (малko) дарение чрез Paypal (paypal @ efe-online.eu) или чрез банков превод!


Return to “Форум имам проблем...”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests