Напълняване от Ципралекс, лудиомил и халоперидол-рихтер

Имам проблем. Моля. помогнете!
Уважаеми пациенти, тези форуми не могат да заменят посещението при вашия личен лекар или при специалист. Тук по-скоро можете да получите информация към какъв лекар да се насочите при даден проблем.

Moderators: Bulgaricus, fotografa

Напълняване от Ципралекс, лудиомил и халоперидол-рихтер

Postby viksi_p_ » Fri Sep 05, 2008 5:08 pm

Тази година завърших, имах бал и съм приета да следвам в нов, непознат град с непознати хора... Бях много едра и свалих към 10-12 кг но искам още толкова...Проблема е, че освен това, че използвах Златното чудо, аз и повръщах след всяко хранене. Правя го от 7 месца, но започна да му се разранява гърлото, да ме боли като ям и пия, ноктите ми умекнаха, нямах сила за нищо, косата ми почна да пада... и преди няколко дни споделих с родителите ми и отидох на психиатър. Той каза, че съм в началото на болемията, но определено ще успея да се оправя. Предписа ми Ципралекс, лудиомил и халоперидол-рихтер по 1/4 на ден. Изрично го питах дали се пълнее от тях, защото главният проблем с който отидох при него е страх от напълняване и той ме увери,че не се пълнее, но в много форуми, а и от мои познати разбрах, че се пълнее и то много. Кое е вярното? Да ги пия ли? А и искам да помоля и да ми препоръчате витамини за косата и ноктите от които да не се пълнее. Благодаря предварително.
viksi_p_
 
Posts: 4
Joined: Sun Aug 31, 2008 1:01 am

Postby Bulgaricus » Sat Sep 06, 2008 11:31 pm

Е, трябва да дадете малко повече информация. Колко сте висока и колко килограма сте били, колко сте сега. Имате ли някакви други заболявания?
Поздрави, Bulgaricus

Моля, четете, преди да пишете: viewtopic.php?f=3&t=3853!
Помогнете, за да остане форумът възможен с едно (малko) дарение чрез Paypal (paypal @ efe-online.eu) или чрез банков превод!
Bulgaricus
 
Posts: 3384
Joined: Mon Nov 05, 2007 5:16 pm
Location: Варна

Postby viksi_p_ » Sun Sep 07, 2008 1:24 am

Висока съм 1.72. Бях към 86-90 килограма. Сега съм 75. Не страдам от никакви заболявания. Напълнях като бях на 8 години, защото се разболях от бронхо пневмония и смених много лекари и лекарства докато се оправя.
viksi_p_
 
Posts: 4
Joined: Sun Aug 31, 2008 1:01 am

Postby Bulgaricus » Wed Sep 10, 2008 1:27 am

Здравейте,

описаните от Вас симптоми вероятно са в следствие от сериозни здравословни проблеми, започнали на психическа основа и вече имащи своите физически измерения. Правилно е да потърсите специализирана лекарска помощ не само за тялото, но и за психиката. Модерната медицина вижда много от проблемите като психо-соматични.

Ципралекс е Escitalopram и се предписва срещу депресия. Всъщност поне по книга може да доведе до загуба на апетит, а не до обратното.

Лудомил е Maprotilin и е отново медикамент срещу депресия. Няма данни за напълняване след него.

Халоперидол е медикамент с многогодишна история, допуснат за употреба през далечната 1957-ма година за пръв път.

Няма официални данни, че трита медикамента по отделно водят до напълняване, което обаче е възможно и по форумите тук там се четат такива лични мнения, които обаче не са официални данни.

Тук трябва да видите, че необходимостта от назначената терапия е по-голяма от опастността от евентуално напълняване. За да можете да отслабнете първо трябва да сте здрава и преди всичко жива, а за това лечението е необходимо.

Колкото по-ефективно е едно лечение, толкова по-силни са страничните ефекти.
Поздрави, Bulgaricus

Моля, четете, преди да пишете: viewtopic.php?f=3&t=3853!
Помогнете, за да остане форумът възможен с едно (малko) дарение чрез Paypal (paypal @ efe-online.eu) или чрез банков превод!
Bulgaricus
 
Posts: 3384
Joined: Mon Nov 05, 2007 5:16 pm
Location: Варна


Return to Форум имам проблем...


Similar topics

Topic Replies
Ципралекс 0

Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 3 guests