Restavit или Restavite ново откритие на Bio Serale

Имам проблем. Моля. помогнете!
Уважаеми пациенти, тези форуми не могат да заменят посещението при вашия личен лекар или при специалист. Тук по-скоро можете да получите информация към какъв лекар да се насочите при даден проблем.

Moderators: Bulgaricus, fotografa

nadi75

Restavit или Restavite ново откритие на Bio Serale

Postby nadi75 » Sun Mar 16, 2008 3:13 pm

Здравейте имам въпрос относно новото лекарство Restavit или Restavite ново откритие на Bio Serale. Търсих информация на български език, но ненамерих никаква. От тази на други езици разбрах, че възтановява ставите. Искам да попитам някои сблъсквал ли се е досега с него и какво му е мнението за новото лекарство.
Предварително благодаря за информацията.

fotografa
Posts: 999
Joined: Thu Mar 23, 2006 8:36 pm

Postby fotografa » Sun Mar 16, 2008 4:15 pm

За съжаление това лекарство изглежда все още не стигнало до България. Редно е фирмата производител да ни запознае с него и да раздаде мостри, за да можем да го изпробваме. Не препоръчвам на никой от пациентите си да приема лекарство, в което не съм убеден.

Guest

Postby Guest » Sat Jun 14, 2008 10:04 pm

За 5 години съм използвал "Дона", "Артримин" на "Джеймисън" - Канада, "Артростоп", "Артростоп+", "Артрогард". Имам много напреднала коксартроза на лявата става, докато дясната е в ред. За 5 години с тези лекарства задържах положението, но все пак имах болки. При мене болката е само при движение, в покой не усещам нищо. Изчезва при вземане на препарати, съдържащи Диклофенак, но вземам много рядко, за да не си увреждам други органи.
От 1 месец вземам "Реставит". Апропо, имам скъсани кръстосани връзки в коляното на левия крак, където болката, като въртене на свредел в ставата, не се повлияваше от нищо, с изключение на мазане с обезболяващ спирт. Но за съвсем кратко.
Още на десетия ден от приемането на "Реставит" болката в коляното ИЗЧЕЗНА!:D :D :D
От 15 дни не съм вземал "Диклак", но почти не усещам болка в тазобдрената става.
Не вярвам в чудеса, т.е. да се възстанови разрушеният хрущял, но ако болката изчезне, ще бъде достатъчно. Защото нямам никакво желание да си имплантирам желязо.
Знам, че всичко е много индивидуално, но мисля, че който има проблеми със ставите, трябва да опита.
Ако някой желае по-подробно да му разкажа, може да ми се обади на
sturmvogel@abv.bg

Bulgaricus
Posts: 3470
Joined: Mon Nov 05, 2007 5:16 pm
Location: Варна
Contact:

Postby Bulgaricus » Sun Jun 15, 2008 12:21 am

Здравейте,

НЕ. Лекарството не възстановява ставите. Ако говорим за Doxylamine, известен като Реставит в САЩ. Това е антихистаминен препарат, който се използва като ктаткотрайно успокояващо средство. Има само болкоуспокояващ и психологичен ефект. Успешната подмяна на ставата е единственото разрешение на проблема Ви към настоящия момент. Не знам да има разрешение за този препарат за Европа...
Поздрави, Bulgaricus

Моля, четете, преди да пишете: viewtopic.php?f=3&t=3853!
Помогнете, за да остане форумът възможен с едно (малko) дарение чрез Paypal (paypal @ efe-online.eu) или чрез банков превод!

Guest

Postby Guest » Fri Jun 27, 2008 10:32 pm


Bulgaricus
Posts: 3470
Joined: Mon Nov 05, 2007 5:16 pm
Location: Варна
Contact:

Postby Bulgaricus » Sat Jun 28, 2008 2:33 am

Поздрави, Bulgaricus

Моля, четете, преди да пишете: viewtopic.php?f=3&t=3853!
Помогнете, за да остане форумът възможен с едно (малko) дарение чрез Paypal (paypal @ efe-online.eu) или чрез банков превод!


Return to “Форум имам проблем...”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests